Hari Raya (=

September 03, 2011

Assalamualaikum semua.

aku tak nak cakap banyak. sikit sudahhhhh :) hihihih. selamat hari raya maaf zahir dan batin. aku mintak maaf kalau pernah tersalah kata dengan semua. now, tengah duduk relaks kat rumah. tak pergi berhari raya pun macam orang lain. my grandmother sick ! so, ayah kata 'kita tak perlulah nak beraya sangat sebab wan pun tak sihat'. fine, nak buat macam mana kan. sebagai anak yang baik, kita kena ikut kata mak ayah. tapi, misi mengumpulkan duit raya tidak akan dilupakan (= hahaha.

hari nih hari sabtu, bermakna esok aku dah kena balik ke KMS terchenta. lahai, kejapnya raya, kejapnya duduk rumah nih, dan kejapnya dapat tengok tv puas puas. kah3. it's oke. balik matrik untuk belajar kan? so lupakan sebentar pasal tv dan lain lain. hahaha. malam nih nak pergi beli barang barang yang dah habis kat matrik tuh. dan dan, nak singgah kat kedai buku. lalalala~ tujuan adalah untuk membeli novel. hik3. nasib ayah tak kisah. SAYANG ayah ^^,

tak banyak nak cakap, cuma raya kali nih rasa macam tak meriah sangat lah kan? haha. tapi tapi, aku dapat jugak jumpa sepupu sepupu kesayangan, pakcik dan makcik yang rajin bagi duit raya kat aku. thanks a lot !
Wassalam.



You Might Also Like

1 comments