Posts

Showing posts from June, 2015

Jamuan Kelas

Image
Hi.
Semester ni adalah semester terakhir untuk kitaorang pelajar tahun 3 Program Kerja Sosial. Kelas pun dah habis, tinggal nak siapkan tesis, buat assignment dan final exam je. Lepas tu kitaorang LI (Latihan Industri). Sobs.
Sempena kelas terakhir untuk subjek Kebajikan Sosial dan Kesukarelawanan dengan Datin Dr Fauziah, Dr cakap nak buat makan-makan. Sebelum ni pun masa 2nd year kitaorang pernah buat makan-makan jugak dengan Dr Fauziah. Kiranya makan-makan ni sekali dengan jamuan kelas sempena kitaorang dah nak habis belajar macam jamuan raya kat sekolah rendah dulu-dulu. Ada nasi, ada kek, ada biskut, ada air, ada macam-macam.

Main menu adalah nasi ayam. Sedap gila kot.
Kek mesti ada. Hehe. Masa ni ada dengar kata SR ni haram tak boleh makan, tapi ada jugak kata sijil tu ditarik sebab premis kotor. Entahnya, tawakkal je makan. Kah.
Biskut dari hamper baru bukak. 
Jeruk Pak Ali dari Penang. 
Makanan yang sangat banyak sampai ada banyak lebih.
Perkenalkan model jeruk kita, Hanny dan…