Posts

Showing posts from November, 2015

Konvokesyen

Image
Hai.

Dulu masa habis matrik nak sambung degree ada satu perasaan macam tak confident boleh ke nak sambung belajar lagi. Dah lah dapat course yang lari jauh dari akaun, lepas tu dapat UKM pulak. Macam tak berapa yakin dengan diri sendiri gitu. Dalam tak berapa nak yakin tu lah aku dapat habiskan 3 tahun pengajian kat sana dengan jayanya. Heh. Alhamdulillah.

First time kita dapat bunga. Wuuuuu.
Seorang Shazwani sangat gembira. Haha.
Raja dan permaisuri dalam hati sampai bila-bila :)
Mak dengan Ayah yang banyak berkorban nak membesarkan seorang anak perempuan yang degil, tolong ambil hantar, bagi duit belanja, banyak benda mak ayah buat sampai tak terkira. Terima kasih mak ayah :')

Masa naik pentas haritu rasa bangga sangat sebab mak ayah tengok. Hari yang mak ayah tunggu adalah hari konvo aku. Lepas turun pentas je nampak mak ayah lambai, aku rasa nak lari peluk mak ayah je. Hahaha over tau. Mak ayah, bangga tak Wani dah konvo? Hehe.

Izzat, Sabrina, Shazwani, Shazwan.
Susah nak ada …