EDUFEST

by - November 26, 2013

Assalamualaikum semua :)


Dulu-dulu kalau nak pergi program ilmu/talk yang gempak dan best memang susah.
Yelah kita duduk kat kampung je lepas tu nak tahu benda-benda macam ni memang susah tau sebab payahnya nak dapatkan internet yang free. Bila internet kat rumah dah tersedia ada pulak kena fikir jauhnya tempat tu, macam mana nak pergi kan. Hidup ni tak semudah yang kita fikirkan. Masuk U lah baru merasa semua ni >.<

Zaman sekarang teknologi semua dah canggih. Buka Facebook, buka twitter, buka instagram, buka blog, semuanya kita akan tahu dengan mudah. Lagi-lagi dengan smartphone yang ada kat tangan tu.News tu akan tersebar dengan cepat tak sampai sesaat dua.
Tipu lah kalau kata kita tak tahu apa-apa melalui laman sosial camni kan, even cerita Villa Nabila pun tak sampai 5 minit dah jadi trending kat twitter. haha.


Okay back to the topic, 
Wani kat sini nak ajak korang semua join program yang kitaorang anjurkan.
Program ilmu yang tak seberapa ni tetapi banyak manfaat yang kita boleh dapat. InsyaAllah.




Jom lah ramai-ramai kita pergi program ni. Rasanya macam bukan senang tau nak dapat harga tiket serendah RM15 untuk student dan hanya RM20 bagi orang awam selain student. 

JOM!
Jangan lepaskan peluang untuk mendapat seberapa banyak ilmu. InsyaAllah ianya akan memberi manfaat walaupun tak banyak mesti akan ada sikit. Rugi kalau tak nak join.


Ajaklah ahli keluarga mahupun kawan-kawan anda.
Sama-sama kita dapatkan ilmu ni =D
Jika korang berminat boleh lah contact nombor/email pada maklumat yang telah tertera di atas.


Till then.


You May Also Like

0 comments