Dinner Social Work 2015

by - May 05, 2015

Hi.


Dah masuk tahun akhir ni macam biasalah, dinner adalah keperluan bagi kakak dan abang senior. Kakak dan abang senior ni diraikan untuk saat-saat akhir mereka sebelum habis belajar. Gitu. Tema Black and White and of course kakak dan abang senior engkorang akan pakai sesuka hati mereka walaupun engkorang dah tentukan colour apa patut mereka ni pakai. Luls.

Tapi kita orang takde kejam sangat lari jauh dari tema. Heh. Ada je third year yang betul-betul ikut tema and ada yang pakai satu colour je and satu lagi warna lain. Mostly ramai pakai baju hitam and tudung warna suka hati. Haha.

Sekejap je dah tahun 3, sekejap je lagi nak habis belajar. T.T

Okay boleh makan sampai kenyang, esok pagi puasa. Kahkah.

 Hai Kak Hazim :)

Muka lapar muka gembira, semua muka ada. 

Tak tahu kenapa nak kena buat muka macam tu masa ambik makanan -.- 

Kak Ana nak rebut ambik ayam dulu sebab nak paling besar hahaha.  

Pehh ayam kau pun taknak kalah atas pinggan tu Wani. Heeeee.

Sambil makan sambil dengar orang menyanyi. Persembahan malam tu dari Tasya. Peh suara sedap kalah Stacy, boleh dah tercalon artis baru paling popular abph.

Mak-mak Jemah bersembang siap main pegang-pegang. Mampu? Heee.

Kak Ilah dengan Syahrul. Aku doa budak berdua ni ada jodoh. Hahaha. 

Semua tahun 3 yang datang dinner. Kan dah kata ada yang tak ikut tema atau lari tema. Tapi at least ada satu warna yang ikut teman pun okay dah tu. Semuanya cantik-cantik.

Okay belanja gambar terakhir. Lelaki sorang tu sesat kejap, dia second year -.- LOL

So far everything okay, takde masalah. Kitaorang datang pun enjoy je dinner malam tu. Mungkin lah ada kurang sikit-sikit, takpe boleh baiki lagi. 

Tiap tahun aku tak lepaskan peluang datang dinner. Nanti bila habis belajar and keluar dari UKM ni ada lah benda yang aku akan ingat. Heh. First year dinner macam mana, second year dinner macam mana, and final year pulak macam mana. Semua ada, semua aku rasa. Thank you untuk dinner and makanan yang mengenyangkan. 


Next, dinner kolej pulak!

You May Also Like

0 comments